CARA MUDAH TANAM TAUGEH 

Assalamualaikum dan salam sejahtera

CARA MUDAH TANAM TAUGEH   || Siapa suka makan taugeh? Kita geng kalau korang suka makan taugeh. Oleh sebab semua barang kering dan basah naik harga, adalah lebih baik kita bercucuk tanam sendiri kan. Jangan buat alasan tinggal di flat tiada tempat untuk menanam sayur. Ha...yang ni KG kongsikan dengan korang semua dan sebagai rujukan sendiri bila-bila diperlukan. 

Cara tanam taugeh ini KG ambil dari FB UZMA HANA. Jom kita tengok langkah-langkahnya. Hanya menggunakan botol oren F&N atau mineral saja. Lepas ni jangan buang lagi botol-botol plastik tu sebab ada kegunaannya.


CARA MUDAH TANAM TAUGEH








CARA MUDAH TANAM TAUGEH









15 Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

  1. wahhh! memang senanglaa tanam taugeh niii

    #jemput ke blog buruk saya yee nanti. peaceee :)

    BalasPadam
  2. Wah! Boleh try ni..tq 4 sharing :)

    BalasPadam
  3. wah menarik ni..menarik,,PC suka makan taugeh masak air campur tauhu..makan panas pnas..dulu zaman sekolah belar sains...selalu buat..hehehe...tabur kacang hijau atas kapas basah..bila bercambah..wah bangga sungguh..

    BalasPadam
  4. sng ja tmn kan kak, jimat kos pla tu..hihi

    BalasPadam
  5. Ini punya senang kalau malas juga mau tanam taktaulah hahaha... (saya la tu!) Jemput singgah: Review SS Borneo Homestay @ Kuching

    BalasPadam
  6. wauuu bestnya.. nk kena buat ni.

    BalasPadam
  7. reminds me of the experiments masa sekolah dulu haha

    BalasPadam
  8. pergh sihat2 togeh akak..

    BalasPadam
  9. Dulu masa kelas sains paling senang nak tanam tauge.. haha nice sharing .. sy pun lupa2 dah mcm mana nak tanam tauge..

    BalasPadam
  10. hai jemput dengar lagu saya

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/04/lagu-kedua-cuya-ada-background-music.html

    BalasPadam
  11. HAHAHAA. ingat lagi masa sekolah rendah dulu selalu tanam taugeh pakai kapas. haha. cepat giler tumbuh. hidup anak yang lahir tahun 90-an. lol

    BalasPadam
  12. Amazing! It's very interesting, thanks for showing your ideas. Please also visit our website https://go-wellspring.com/ .

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum. Best kan bila dapat hasil sendiri.

    BalasPadam

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Terbaru Lebih lama