IKON-IKON DI WHATS APP


Sumber : Kawan share di group Whats app


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hahahah...okey yang ni memang kreatif. Ada-ada saja minah-minah dalam gambar ni kan. Tapi seronok tengok.Menghiburkan.Selalunya kita lihat ikon tu dalam whats app, telegram dan banyak lagi. Kali ni d dunia realiti dorang gayakan sebijik macam dalam ikon tu....

Hurm..tu jer.K bai

1 Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

  1. Amboii...ingat whatsaap boleh ubah gambar jd mcm ni.....hahaha. ..sapa yg kreatif ni

    BalasPadam

Catat Komen

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Lebih baharu Lebih lama