LISA BLACKPINK MEMANG COMEL


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Siapa peminat BlackPink? Ahaha... hari ni ahkak buat entri artis korea ni bukan sebab peminat tegar artis korea tau. 

KG memang tak layan mana-mana artis Korea ni, tapi dengan artis seorang ni macam KG suka pula.

Orang asyik cerita pasal Lisa BlackPink ..Lisa BlackPink. Sebenarnya anak dara KG pun sikit-sikit BlackPink. KG asal terdengar lagu BlackPink mesti terpacul ayat "lagu begini yang kena minat betul sama Blackpink ni...macam taik-taik seja" ahahaha ...marah anak KG dengar mama dia ni cakap gitu. Sorry nak...mamamu ni bukan peminat dorang aaaa.

Oh ya, cerita pasal Blackpink ni sebenarnya satu jak tarikan dalam group tu bagi KG. Lisa. Cewek ni memang comel. Bukan cantik. Tapi Comel...C.O.M.E.L atau C.U.T.E. Bila KG tengok dan kumpul gambar-gambar si Lisa ni...memang wajah dia unik. Wajah Korean tu memang sikit jak. Biasa orang Korea ni mata sepet-sepet kan. Tapi, cuba korang tengok si Lisa ni...

Matanya tak sepet macam kengkawan dia. Tak hairan dia adalah wanita paling cantik di Asia seanjang 2019!!

biodata lisa blackpink, blackpink, korean artis, lisa blackpink, artis paling cantik di asia










Post a Comment

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Terbaru Lebih lama