JUARA DEWI REMAJA 2018/2019 : HANEESYA

JUARA DEWI REMAJA 2018/2019 : HANEESYA


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

JUARA DEWI REMAJA 2018/2019 : HANEESYA || Hitam-hitam si tampuk manggis, biar kau hitam kau tetap manis. Itu la dia Hanee juara Dewi Remaja 2018/2019, walaupun memiliki warna kulit gelap namun sudah rezekinya menjadi juara. Apapun Tahniah Haneesya.

KG rajin baca kisah dia ni, ada yang gelar dia arang la..macam-macam la manusia sekarang. Asal hitam mesti tak lawa erk? Yang putih tu semua cantik? Cocok-cocok jarum supaya putih nampak urat tu lawa erk? Sudah bagus-bagus kau punya warna kulit kuning langsat..yang kau kasi putih lagi kenapa? Lebih baik kau minum pemutih kain..clorox tu. Peluntur. Ahahah..luntur kaler kuning langsat kau tu. Opsss...terlebih.

Semoga lepas ni lagi murah rezeki si Hanee tu. Bila tengok gambar-gambar dia, KG macam tengok modeling antarabangsa pulak. Lawa la. Macam Tyra Banks pun ada c Hanee tu. Eh..silap...macam program yang dikendalikan oleh Tyra Banks tu America's Next Top Model. KG suka tengok program tu.

Siapapun kita..siapapun mereka...janganlah suka hina-hina. Tak baik. Bukan dia minta beras kau di rumah pun. Sekali lagi Tahniah Hanee!!

BIODATA HANEE HANEESYA

Nama penuh: Sharifah Haneesya Binti Sayed Sahlan
Tarikh lahir: 11 Februari 2000
Usia: 18 tahun
Asal: Kuala Lumpur

Pandai menari, bergelar model sepenuh masa sejak berusia 15 tahun, pelakon ‘Cik Reen Encik Ngok Ngek’ dan mempunyai cabaran kondisi dyslexia, scoliosis dan thalasemia. 
kredit picture: SINI

kredit picture : SINI


4 Komentar untuk "JUARA DEWI REMAJA 2018/2019 : HANEESYA"

Dah boleh agak dia menang sbb dia pun dah jadi artis kan sblm ni

kemenangan dia dah kene tarik eh kak?sebab kes gambar yang bocor dia minum tuu

Dia Ni kan dah kena tarik balik dah aritu

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Back To Top