SIAPA PENYANYI TAK TUN TUANG? - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

11 November 2017

SIAPA PENYANYI TAK TUN TUANG?

SIAPA PENYANYI TAK TUN TUANG?


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

SIAPA PENYANYI TAK TUN TUANG?|| Aku belum mandi...tak tun tuang..tak tun tuang...lirik lagu yang tengah viral sekarang ini. Ramai yang tertanya-tanya lagu ini lagu dari mana. Siapa penyanyi lagu tak tun tuang? Budak-budak pun begitu gemarkan lagu tak tun tuang ni bukannya orang dewasa saja. Dan penyanyi Wani Hasrita pun buat cover lagu tak tun tuang ni.

Rupanya lagu ini dinyanyikan oleh penyanyi dari Indonesia, Sumatera Barat iaitu  Upiak Isil. Jika ditonton melalui videonya, beliau menyanyikan lagu ini secara santai saja dengan berbaju T dan berkain sarung. bait-bait lagu ini seperti bahasa yang biasa ahkak dengar di Sabah tapi ada juga perkataan yang bukan dari Sabah. Apapun lagu ini memang jadi siulan sekarang dan viral habis. 

Tapi ada juga yang kata Upiak Isil macam penyanyi tak betul. Jangan sembarabg komen style orang, kamu tu belum tentu 'betul' nak kata orang tak betul semata-mata dia bawakan lagu ni dengan cara santai.

Lirik Lagu Tak Tun Tuang

Aku belum mandi 
Tak tun tuang tak tun tuang
Tapi masih cantik juga 
Tak tun tuang tak tun tuang
Apalagi kalau sudah mandi tak tun tuang
Pasti cantik sekali 

Kalau orang lain melihat aku tak tun tuang
Badak aku taba bana
Tak tun tuang tak tun tuang
Tapi kalau langsuang diidu tak tun tuang
Astaghfirullah baunnya

Kalau cowok ganteng yang lewat
Aku acuah je nyeh
Kalau apak gaek yang lewat
Aku aniang je nyeh

Yang penting indak manggaduah urauung tak tun tuang
Walau acok galak surang
Tak tun tuang tak tun tuang
Walau sangko urang awak dalang tak tun tuang
Tapi hati isil sanang


siapa penyanyi tak tun tuang, biodata upiak isil,makna tak tun tuang,tak tun tuang, lirik lagu tak tun tuang,video lagu tak tun tuang, tak tun tuang,asal upiak isil, asal lagu upiak isil, download lagu tak tun tuang

Kredit : ig UpiakIsil





IKLAN KERJA KOSONG


Dispatch Rider 
iOS Android APP PHP Software Developer 

4 ulasan:

  1. Mmg viral lagu ni sekarang.. comelnya liriknya hahaha

    BalasPadam
  2. Best lagu ni. Seronok dengar :D

    BalasPadam
  3. hahahha lucu kan .. aku baru tgok video nya ni kemarin kak.. karau aku ketawa

    BalasPadam
  4. Ha ha lagu viral sekarang ini. Mula rasa pelik ntah apa rasa bunyi pelik liriknya.

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...