DIY CARDIGAN

PATERN  CARDIGAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

PATERN CARDIGAN || Korang suka pakai cardigan tak? KG suka juga...tapi kalau nak membeli tu memang liat benar la sebabnya MAHAL. Masa 'jenjalan' di facebook  KG ada jumpa patern cardigan yang dishare. Biarpun tiada kemahiran menjahit pakaian, KG tetap simpan patern ni. Yalah manalah tau satu hari nanti TERbelajar menjahit, mudah juga mencari patern cardigan ni kan.

Untuk korang yang pandai menjahit, ha silalah try buat cardigan ni. Buat untuk diri sendiri dulu...manalah tau kawan-kawan nampak dia tanya beli kat mana...ha masa tu boleh la bagitau yang korang yang jahit sendiri. Confirm la kawan tu minta jahit. heheheh... 

Okeylah...rasanya tak salah KG kongsikan di sini sambil untuk simpanan sendiri kan. Sumber pun ada KG nyatakan di sudut bawa tu. Boleh tengok di sana sendiri.Kbai.


DIY CARDIGAN,PATEN  CARDIGAN,PATERN  CARDIGAN, diy cardigan




SUMBER : FB

1 000 komplen:

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...