RUHAINIES DAN DATO ADNAN - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

22 Julai 2016

RUHAINIES DAN DATO ADNAN

KISAH RUHAINIES DAN DATO ADNAN


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

KISAH RUHAINIES DAN DATO ADNAN || Hari ini KG terbaca gossip(KG kata gossip sebab tak tau betul atau tidak) tentang suami Adira Dato Adnan tu peluk pinggang Ruhainies. Ala...pelakon  Sorry..sorry sayangku I Love U...Hello Mr.Perfect erk. Tak kenal juga? Pelakon drama Menantu Ting Tong...Okey la KG bukan nak sebar gossip. Apapun KG doakan rumahtangga Datin Red, Adira bersama suami dorang Dato Nan tu berkekalan. Biarpun lelaki ni boleh kahwin 4 tapi tak bermakna KG sokong dengan perangai laki dorang ni. Bila baca komen pembaca diblog 'tu'  macam-macam la..ada yang tertawakan Adira, yang simpati juga tak kurang...lebih-lebih lagi pada Datin Red. Sebenarnya itu sudah takdir hidup mereka, siapa kita untuk menghakimi? Kalau pun dosa, itu antara dorang dengan Allah swt kan. Apa yang penting amalan kita sendiri. ha...tu diri kita sendiri dengan Allah swt pulak. Alamak ..ini bukan ceramah, tapi sebagai peringatan diri sendiri yang terkutuk mereka. Maafkan KG. Bila fikirfikir balik, tiada kaitan dengan diri KG buat apa nak marah kan. Kita doakan yang baik- jer la.

RUHAINIES DAN DATO ADNAN, suami adira bercinta dengan ruhainies, bakal isteri ketiga datuk adnan, ruhainies bakal jadi isteri ketiga datuk adnan, biodata datuk adnan, suami adira datuk adnan, kisah hidup datin red,koleksi gambar ruhainies dan datuk adnan, gambar datuk adnan pegang tangan ruhainies, viral gambar ruhainies dan datuk adnan

Kata Adnan suami Adira:

Adnan berkata, walaupun sedar risiko bakal dihadapi, namun beliau cukup senang dengan kehadiran Ruhainies, malah sedia menjadikan aktres itu sebagai isteri ketiga jika ditakdirkan jodoh bersama. "Saya dan Ruhainies tidak ada apa-apa hubungan. Tetapi saya akui sukakan dia. Apabila saya merangkul pinggang dan kami berpegangan tangan, saya anggap dia juga mempunyai perasaan sama. Nak buat macam mana, tangan saya seperti 'automatik' pula. "Ini namanya saya sendiri yang mencari 'bala'. Tetapi, saya berasakan kisah ini seperti dalam cerita P Ramlee (Madu Tiga) versi zaman sekarang pula," katanya kepada BH Online. Adnan berkata demikian bagi mengulas video yang disebarkan di laman sosial membabitkan beliau dan Ruhainies.

Selanjutnya di : BERITA HARIAN

Komen Ruhainies pula?

Hahaha..korang google jer sendiri. 




1 ulasan:

  1. Allahu...kita doakan saja yang baik baik untuk mereka :)

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...