RESEPI APAM MEKAR COMEL SPECIAL - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

09 Jun 2016

RESEPI APAM MEKAR COMEL SPECIAL

APAM MEKAR COMEL SPECIAL

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

RESEPI APAM MEKAR COMEL SPECIAL || Di bulan Ramadhan ni entri-entri resepi banyak dicari. Termasuk la resepi Apam Mekar ni. Sesuai untuk dibuat untuk berbuka puasa atau mungkin ada yang hendak berniaga di bazaar ramadhan. Kuih Apam Mekar ni memang comel dan rasa sayang nak makan kalau kelihatan comel. Itu baru rupanya belum lagi rasanya...memang la sedap Kuih Apam Mekar ni. Gebu..manis..arghhhh..pendek kata memang sedap la.

Tahun ni KG kurangkan sikit sediakan pelbagai menu, takut tak habis jadinya membazir aje. Tu kalau masak sendiri pun dah ada yang tak habis inikan pulak yang rajin membrli di bazaar ramadhan tu. Pergi bazaar, semua makanan pun kita nak. Tapi bila sampai rumah, masa berbuka puasa baru minum seteguk air sudah rasa kenyang. 

Okey lah, tak perlu bebel panjang kalau korang nak tahu apa dia bahan-bahan untuk membuat Apam Mekar ni, korang boleh tengok RESEPI APAM MEKAR COMEL DI SINI


APAM MEKAR COMEL SPECIAL,apam mekar thailand,kek kukus comel,resepi apam mekar,pelbagai resepi apam,apam mekar comel,apam mekar warna warni,resepi untuk berbuka puasa,resepi kuih-muih
sumber dr FB

2 ulasan:

  1. comelnya apam dia..siap berntuk tembikai

    BalasPadam
  2. teman baru

    http://840301s.blogspot.my/

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...