EMOSI SEORANG SUAMI DALAM LAMBAIAN RAMADAN - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

28 Jun 2016

EMOSI SEORANG SUAMI DALAM LAMBAIAN RAMADAN

LAMBAIAN RAMADAN


Assalamualaikum dan salam sejahtera, 

EMOSI SEORANG SUAMI DALAM LAMBAIAN RAMADAN|| Siapa layan drama Lambaian Ramadan ni mesti tau cerita tentang apa kan.  Dengan barisan pelakon yang memang KG minat gila. .eh,  KG minat gila pada Adi Putra jew.  Heheheh. Minat yang tak dapat digambarkan dengan kata-kata. .cewahhhh. Okeyla. .sebenarnya dalam Lambaian Ramadan ni KG jadi kurang minat dengan Adi Putra ni sebab dia nak kawin kali kedua.  Kesian tau dengan isteri dia. .kesian juga dengan anak-anaknya.  Benci dengan watak Warda tu yang beria sangat nak jadi bini nombor dua. KG kalau dah masuk bab-bab suami ada girlfriend lain memang rasa mengerbang aje rambut.  Pakai tudung pun rambut tetap terasa mengerbang.  Ha. .emo ni. .emo.  Lebih baik jangan tengok kalau emo lebih. Ngehehh.  Baik tidur. 

Tapi KG masuk tidur,  ada pulak suara sumbang diruang tamu.  Ya Allah. ..laki aku pulak yang bising menonton Lambaian Ramadan ni.  Masa aku duduk tengok tv dan pot pet pot pet pandai pula dia kata aku bising.  Ha. .aku masuk aje. .dia yang bising.  Nak tau bising sebab apa?  Sebab Warda tu la. ..laki aku kesian dengan Ila tu...kesian dengan Adik tu yang sakit.  Yalah. .sudah ada keluarga tu buat apa susah payah fikir nak kahwin baru?  ha. .tu dia ayat laki aku. Tu baru emosi seorang suami yang menonton watak suami yang nak kahwin baru.  Belum lagi perasaan isteri yang alami situasi tersebut. ..lagi sakit kan. ...sakit yang sukar digambarkan. 

Apapun. ..KG dah malas nak layan Lambaian Ramadan ni.  Risau terbawa-bawa dalam tidur ada yang jatuh katil karang.  Lebih baik layan tidur.  K bai. 

sinopsis lambaian ramadan,ost lambaian ramadan,barisan pelakon lambaian ramadan,tonton online lambaian ramadan

2 ulasan:

  1. Kalau tak silap ni dah masuk minggu akhirkan KG cerita ni..hihihi..

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...