MAMAT MUKA SELENGA - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

12 Mei 2016

MAMAT MUKA SELENGA

MAMAT MUKA SELENGA

Sinopsis Mamat Muka Selenga


Orang cakap, tak kenal maka tak cinta. Tapi kalau baru tengok muka pun dah meluat gila-gila, macam mana nak suka, apatah lagi nak jatuh cinta?

NUR FATIHAH HUSNA - Aku bukanlah nak memilih sangat bab mencari jodoh ni, tapi kalau boleh nak la juga bakal suami aku tu orangnya sedap mata aku memandang, sebab aku nak bersama dia seumur hidup, dan kalau boleh sampai ke syurga! Jadi, tak salah kan kalau aku memilih? Dan nak buat macam mana kalau kategori sedap mata memandang aku itu rupanya macam Kim Soo Hyun, Lee Min Hoo atau paling kurang pun Syarul Ridzwan? Tak salah, kan? Haha. Tapi dalam banyak-banyak pilihan yang ada, kenapa dia juga yang muncul dalam hidup aku? Kenapa mesti dia?

FAHMI NAZARUL AIN - Tengok dari bawah memang dah cukup segak, dengan tingginya macam model, tetapi bila lihat wajahnya, memang selenga habislah. Suara sudahlah macam petir lepas tu tersengih saja kerjanya. Hobi dia pula melalak dua puluh empat jam. Meluat betul aku!

“Saya dah nak tidur tahu tak? Boleh tak kalau main gitar tu esok aje? Tak aman ke jiwa awak kalau tak main gitar dengan menyanyi tu sehari?” - FATIH
“Orang tua-tua cakap, marah tu tandanya sayang.” - FAHMI



MAMAT MUKA SELENGA, pemegang watak MAMAT MUKA SELENGA, sinopsis novel MAMAT MUKA SELENGA, sinopsis drama MAMAT MUKA SELENGA, penulis novel MAMAT MUKA SELENGA, barisan pelakon MAMAT MUKA SELENGA, ost MAMAT MUKA SELENGA

MAMAT MUKA SELENGA, pemegang watak MAMAT MUKA SELENGA, sinopsis novel MAMAT MUKA SELENGA, sinopsis drama MAMAT MUKA SELENGA, penulis novel MAMAT MUKA SELENGA, barisan pelakon MAMAT MUKA SELENGA, ost MAMAT MUKA SELENGA,lelaki macam dia adaptasi mamat muka selenga, ost lelaki macam dia, barisan pelakon lelaki macam dia adaptasi mamat muka selenga
Izreenazminda ..pelakon wanita Mamat Muka Selenga.Siapa pulak pemegang watak MAMAT MUKA SELENGA?


2 ulasan:

  1. Banyaknyaa cerita adaptasi sekarang. Kadang2 tak sempat kejar. Haha !

    BalasPadam
  2. Wahh mesti best ni cite ni.. Pelakon pown best...

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...