SUAMIKU PALING SWEET - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

25 Januari 2016

SUAMIKU PALING SWEET

SUAMIKU PALING SWEET



SINOPSIS SUAMIKU PALING SWEET


“Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama,
Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA IRIS 
Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan.
Namun, sudah cukup untuk mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun.
Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya
pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya. 
“Macam mana cincin ni ada kat sini?” - IZZ
“Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah.”- QISYA
“Wrong answer. Cincin ni ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia.”- IZZ
Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz.
Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.
Baik, penyayang, penyabar, romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya.
Sampaikan kalaulah boleh diceritakan kepada semua orang, nak saja dia bukukan, letak tajuk
Suamiku Paling Sweet sebab memang dia rasa Izzlah suami yang sangat sempurna padanya. Dan Qisya tahu satu rahsia besar! Rahsia
yang buat air matanya tak henti-henti mengalir. Rahsia yang buatkan Qisya mahu cium tangan Izz untuk meminta keampunan.
Buatkan dia mahu peluk Izz ketat-ketat sebagai tanda terima kasih tak terkira. Sesungguhnya Izz tahu segalanya.


SUAMIKU PALING SWEET,DRAMA SUAMIKU PALING SWEET,NOVEL SUAMIKU PALING SWEET, BACA NOVEL SUAMIKU PALING SWEET ONLINE, TONTON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET ONLINE, BARISAN PELAKON SUAMIKU PALING SWEET, OST DRAMA SUAMIKU PALING SWEET, PENULIS NOVEL SUAMIKU PALING SWEET, BELI NOVEL SUAMIKU PALING SWEET ONLINE,SINOPSIS DRAMA SUAMIKU PALING SWEET,DRAMA SUAMIKU PALING SWEET.NOVEL SUAMIKU PALING SWEET, BACA NOVEL SUAMIKU PALING SWEET ONLINE, TONTON DRAMA SUAMIKU PALING SWEET ONLINE, BARISAN PELAKON SUAMIKU PALING SWEET, OST DRAMA SUAMIKU PALING SWEET, PENULIS NOVEL SUAMIKU PALING SWEET, BELI NOVEL SUAMIKU PALING SWEET ONLINE
sumber : DISINI

 


1 ulasan:

  1. wow rajin nya baca novel.. selalunya mummy , novel yg baca mummy..hahaha :p

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...