SUAMI TANPA CINTA

SUAMI TANPA CINTA

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

SUAMI TANPA CINTA  || Akan datang sebuah lagi novel yang diadaptasi ke drama. Macam pisang goreng panas pulak novel-novel sekarangkan. Sebab penerbit drama asyik-asyik buat drama adaptasi novel. Untung la penulis novel...selain dapat lariskan novel peminat boleh kenali juga si penulis novel tu. Ala...takkan korang nak tonton drama adaptasi novel dorang aje tanpa ada hati nak mengenali penulisnya? Kalau KG teringin nak kenal dengan semua penulis novel yang sudah diadaptgasi ke drama tu tau. apapun...kita tunggu cerita Suami Tanpa Cinta ni Akan Datang!!!


SINOPSIS SUAMI TANPA CINTA

“Cinta yang sempurna, bila kita dicintai dan mencintai. Cinta yang sejati, bila kita gembira melihat insan yang kita cintai bahagia walaupun bukan bersama kita. Cinta yang poyo... bila dia cintakan aku, dan aku tahu aku juga cintakan dia, tapi aku tak boleh cakap aku cinta.”
Ain Syifa, seorang yang berhati kering. Dia memang langsung tidak punya perasaan tetapi, dia minta dikahwinkan kepada Zaidan Iman tanpa rasa cinta. Dengan cara ini saja, syarikat keluarganya boleh diselamatkan.
Kata Ain Syifa, “Cinta itu hanyalah emosi dan dia tiada emosi!”
Kata papa, “A successful marriage will make a successful business. So, in order to get both, make sure your marriage is successful.”
Kata mama, “Ingat, Aid tu bakal suami Ain, syurga Ain. Jangan buat kahwin macam business.”
Kata Ustaz Abdul Rahim, “Dilarang untuk main-main atau bergurau tentang tiga perkara iaitu cerai, nikah dan rujuk. Talak atau penceraian itu adalah sesuatu yang halal tapi yang paling dibenci Allah SWT.”
Kata Zaidan Iman, “Belajar cemburu sama tau... cemburu tu tanda pengukur cinta pada suami atau isteri. Macam ustaz cakap tadi tu, tak ada orang nak bagi syurga dia pada orang lain.”
Apakah perlu ada cabaran untuk menyintai Zaidan Iman? Atau perlu hadir cinta kedua, untuk membuktikan cinta pertama? Tidak sempurna cinta, tanpa dia...
“Tidak sempurna KITA kalau tidak bersama, tapi kalau KITA bersama, ia lebih dari sempurna.”


SUAMI TANPA CINTA, SINOPSIS SUAMI TANPA CINTA,BARISAN PELAKON SUAMI TANPA CINTA, OST SUAMI TANPA CINTA,TONTON ONLINE SUAMI TANPA CINTA,LAGU-LAGU OST DALAM SUAMI TANPA CINTA

6 000 komplen:

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...