DRAMA ISTERI VS TUNANG

DRAMA ISTERI VS TUNANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

DRAMA ISTERI VS TUNANG  ||  Hah....bakal pengganti drama Sha dan Shah. Jangan lupa 1 Februari 2016 di Astro Ria dan Astro RiaHD setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam! Makin hari makin banyak pulak drama adaptasi novel ni. Untung para penulis novel tau novel dorang ke kaca TV sebagai drama dan filem. 

Baca tajuk drama ni KG rasa pelik la pulak. Macamana dah ada isteri tapi ada tunang pulak? Maaf la sebab KG belum baca novel ni lagi. Teringin nak baca tapi kalau dah jadi drama kena tengok drama aje la. Hehehe. Barisan pelakon pun boleh tahan juga la. (KG tak berapa minat sebenarnya) Tapi nak tengok juga sejauh mana para pelakon dalam drama ni dapat menarik hati penonton.

Okey la, itu jer. Kita nantikan sama-sama ya. Nak tahu sinopsis drama ni? ada KG bagi link di bawah nun...


Sinopsis DRAMA ISTERI VS TUNANG BACA DI SINI

SINOPSIS DRAMA ISTERI VS TUNANG,DRAMA ISTERI VS TUNANG,BARISAN PELAKON DRAMA ISTERI VS TUNANG,OST DRAMA ISTERI VS TUNANG,BELI ONLINE NOVEL ISTERI VS TUNANG, BACA ONLINE NOVEL ISTERI VS TUNANG, TONTON ONLINE DRAMA ISTERI VS TUNANG


0 000 komplen:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...