SIHIR GUNA GAMBAR - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

12 Disember 2015

SIHIR GUNA GAMBAR

SIHIR GUNA GAMBAR


SIHIR GUNA GAMBAR,CARA SIHIR GUNA GAMBAR,KESAN SIHIR, SIHIR GUNA GAMBAR DIMEDIA SOSIAL

SIHIR GUNA GAMBAR,CARA SIHIR GUNA GAMBAR,KESAN SIHIR, SIHIR GUNA GAMBAR DIMEDIA SOSIAL
sumber: Facebook

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

SIHIR GUNA GAMBAR  || SIHIR.... KG percaya benda ni berlaku di mana saja, tapi macam tak percaya bila orang yang kuat beribadah, pakaian yang serba menutup aurat atau nampak antara orang-orang yang 'kuat agama' ada yang mengamalkan sihir. (Sihirkan orang lain) Tapi itu 'orang' yang pernah berada disekitar KG la. Tak tahu dengan korang.

Tiada siapa yang mahu terkena sihir dan tiada siapa tahu dia kena sihir ke apa ke...sehinggalah pihak tertentu yang dapat mengesan bahawa 'dia' terkena sihir. Apapun, kita sebenarnya tak tahu hati budi orang lain. Depan kita sangat baik...tapi disebaliknya. Hanya Allah SWT yang tahu. Ditambahkan lagi sekarang sudah semakin canggih ni, smartphone atau memana gajet yang boleh berhubung terus guna internet...dari situ, laju aje kita tanpa sedar 'menunjukkan' bertapa kita cantik, comel,,kacak..anak kita comel...keluarga kita bahagia..dan banyak lagi. Insan yang dengki dorang boleh buat apa saja dari gambar-gambar tu kan. Okey la tak mau taip panjang...KG sekadar berkongsi apa yang KG nampak di wall facebook KG. Apapun minta dijauhkan dari semua tu. KG bahagia tengok orang lain bahagia...semoga kita semua dijauhkan dari benda buruk.

Sekian dulu.

3 ulasan:

  1. Nauzubillah, minta dijauhkan..

    BalasPadam
  2. teknologi menguasai diri sehingga terlupa dan over expose... peringatan tuk diri sendiri...

    BalasPadam
  3. Nauzubillahiminzaliq..moga kita terpelihara daripada perkara perkara yang tidak elok..

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...