JOM TONTON ANUGERAH SKRIN DAN GEGAR VAGANZA - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

08 November 2015

JOM TONTON ANUGERAH SKRIN DAN GEGAR VAGANZA

ANUGERAH SKRIN ATAU GEGAR VAGANZA


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

ANUGERAH SKRIN ATAU GEGAR VAGANZA || Tengok mana satu? Apasal la tayang Anugerah Skrin malam ni juga...bukan malam semalam? Rasanya KG tonton Gegar Vaganza ..sebab Mr.D dari minggu pertama lagi layan GV. Kalau tak berebut remote la.

ANUGERAH SKRIN yang menariknya gandingan pengacara Farah Fauzana dengan Awie. Kemudian dengan pelbagai persembahan lagi...sudah pasti menarik. Tapi..GEGAR VAGANZA pun tak kurang menariknya. Malam ni dah masuk minggu keempat...agaknya siapa yang akan tersingkit pada malam minggu keempat ni? Pembahagian lagu untuk minggu kelima juga KG ternanti-nanti. Arghhhh....

Apapun....tunggu jam 9 malam. Siapa tersingkir di Gegar Vaganza dan siapa dapat anugerah terbaik di Anugerah Skrin malam ni. Jom kita saksikan jam 9 malam ni ya. Kbai.


7 ulasan:

  1. nak tgk dua2 ni..haruslah asyik tukar siaran bila masuk iklan ;p

    BalasPadam
  2. Tulah KG...ada yang sembunyi remote..mungkin tunggu iklah alih2 kot..hihi..

    BalasPadam
  3. hi ☺ please visit my blog. have a nice day ~
    smartiesmoo.blogspot.kr

    BalasPadam
  4. dua dua akak tgk sis... tak tahu la nape malam ni rasa nak tgk gv dan ask.... asyik duk tukar channel jer.... klu tak mmg akak tak hiraukan gv...

    BalasPadam
  5. ntahlah kan..dua 2 best tu.. :)Salam kenal n follow sini.

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...