[GAMBAR] SIAPA NADIA BRIAN - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

19 November 2015

[GAMBAR] SIAPA NADIA BRIAN

NADIA BRIAN 

BIODATA NADIA BRIAN PELAKON AKULAH BALQIS,SIAPA NADIA BRIAN ,BARISAN PELAKON AKULAH BALQIS,OST AKULAH BALQIS

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

SIAPA NADIA BRIAN || Kalau korang ada tonton Slot Akasia AKULAH BALQIS episod pertama semalam memang tahulah siapa Nadia Brian ni. Biarpun keluar sekejap aje, terus tertanya-tanya siapa pelakon cantik tu? Ha..tu la dia Nadia Brian. Lawa kan. Pandai Erma Fatimah pilih wajah baru yang lawa macam Nadia Brian ni. Lepas confirm la melonjak naik nama Nadia Brian ni.

Untunglah miliki wajah eksotik macam ni kan...heheheh. Apapun, episod pertama Akulah Balqis semalam memang menyentuh perasaan. rasa tak nak tengok episod seterusnya sebab takut nanti menangis. Ngeheheh....Ok bai.

BIODATA NADIA BRIAN PELAKON AKULAH BALQIS


Nama : Nadia Brian
Umur : 24 Tahun
Tarikh Lahir : 30 May 1991
Kerjaya : Pelakon








Gambar: kredit DI SINI

4 ulasan:

  1. darma Akulah Balqis ni memang best..Tapi iklan penaja tu..over sangat...menongek je kerja

    BalasPadam
  2. cerita kali ni penuh emosi la KG..harapnya bakat baru ini maju dengan bakat bukan gosip liar..

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...