PENYAKIT CIRIT MULUT - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

08 Oktober 2015

PENYAKIT CIRIT MULUT

PENYAKIT CIRIT MULUT

penyakit cirit mulut,fynn jamal

Assalamualaikum dan salam sejahtera

PENYAKIT CIRIT MULUT

KITA KENA FAHAM....
ADA ORANG...
SEHARI TAK KUTUK ORANG,
KOMEN KEJAM KAT ORANG,
SINDIR ORANG...
NAIK GEGATA 
MIANG.

ADA ORANG...
MEMANG ADA PENYAKIT
CIRIT MULUT


Pssss...KG tak faham maksud perkataan GEGATA tu. Esok baru nak buka kamus dewan. KG suka dengan caption Fynn Jamal ni. Macam lagu dia..ada maksud tersirat yang memana orang lain fahamannya , walhal lain yang Fynn Jamal mau sampaikan. Ha..tak faham? ahahaha KG pun tak faham apa KG taip ni.

Okey la...malam ni malam Jumaat.Esok dah Jumaat, lusa nak join anak punya aktiviti sukan rakyat 1Malaysia kalau tak silap...Kbai.

6 ulasan:

  1. Gegata tu bintat2 meraa kat badan... Btw, good word... Tp mmg betul pun...kan?

    BalasPadam
  2. itulah hakikat orang sekeliling kita sebenarnya KG..mengata..mengumpat..sakitkat hati orang sudah jadi darah daging sebahagian daripada masyarakat..rasa tak senang bila tak sakitkan hati orang..patutnya risau..eh aku ni ada sakitkan hati orang ke..berdosa ke..tapi ni sebaliknya..

    BalasPadam
  3. cirit mulut? haha.. betul pon

    BalasPadam
  4. betol tu kg. cakap nasihat, kalau nasihat bgtaw la personal. bukan dekat public pastu carut2

    BalasPadam
  5. hahaha.. cirit mulut...

    biarkan je lah KG.. derang nak bagi sebakul dua pahala... pahal derang banyak dah.. saja lettew nak sedekah... ^_^

    BalasPadam
  6. ehh.. cegata..??

    SN pun tak tau apa tu...

    dah jumpa belum maksudnya?

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...