JOM BENTANG BAJET - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

23 Oktober 2015

JOM BENTANG BAJET

BAJET...BAJET...BAJET...


JOM BENTANG BAJET, PEMBENTANGAN BAJET 2016, PENGISIAN BAJET 2016
kredit : google.

Assalamualaikum dan salam sejahtera

JOM BENTANG BAJET  || Bajet...bajet...bajet!! Ha..jam 4 petang tadi pembentangan bajet secara LIVE dikaca TV. PM dijangka mengetengahkan pelbagai langkah bagi melindungi‎ ekonomi Malaysia dalam persekitaran ekonomi global serba mencabar. Hurm ...nak komen pun susah, tak nak komen pun macam nak komen. Eheheheh...tak pe baik KG tunggu aje pembentangan bajet 2016 ni habis. Nak dengar apa pengisiannya. (Dalam hati tiada lain KG mengharapkan ada sesuatu yang membawa 'kebaikan' pada rakyat macam KG ni... Heheheh. Entah apalah kebaikannya tu kan.)

katanya... 

Bajet 2016 merupakan bajet pertama di bawah Rancangan Malaysia Ke-11 dan ia penting sebagai penanda aras kepada hala tuju negara pada masa depan.


2 ulasan:

  1. Hala tuju ke mana lah gaknya tu ye...

    BalasPadam
  2. Tulah PC pun harapkan adalah sikit sinar walau dari cahaya lilin yang halus..huhu..

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...