CARA KUCING BERBICARA

CARA KUCING BERBICARA


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

CARA KUCING BERBICARA  || Anda peminat atau sukakan kucing? KG juga sukakan kucing. Sejak umur KG sembilan tahun KG bela kucing. Dan sejak umur sembilan tahun la KG merasa bagaimana ditinggalkan kucing. Sakitnya tuh di sini... Kucing nak beranak KG dah tengok, mayat kucing, kucing kena langgar depan mata, kucing kena gunting kulit dan bulu, kucing kena tembak guna senapang angin dan macam-macam. Okey ni bukan nak cerita kucing mati ka apa. Tapi nak kongsikan CARA KUCING BERBICARA. Jom kita tengok...

CARA KUCING BERBICARA

dah tengok? baru tau kan...hihihhi...pandai juga si kucing ni kan.

k la. tu aje.
2 Komentar untuk "CARA KUCING BERBICARA"

haha. semua ada kan. KG, PG tag KG kat sini ya ;)
singgah terus menabung ;)

http://mrsyatie.blogspot.my/2015/10/fuyooo-giveaway-by-mama-darwiish.html

macam ragam si comel nie berikteraksi dengan kita..
TERPULANG kepada kita untuk berhubung...
SELALU AM perasan.. kucing suka melepak di kaki orang2 yang tak suka kucing...
AM nak ajak..

Follow blog AlongMisuari

Artikel TERBARU AM
Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1K Give Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
Hadiah daripada AM untuk sahabat AM Ebook Percuma Putihkan Gigi
Hadiah dari AM untuk sahabat Lelaki AM Ebook Percuma (Rahsia Lelaki)

HOT ITEM..
LeoRa For Men
LeoRa For Women

Terima Kasih
AlongMisuari

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Back To Top