MARI BELAJAR BAHASA INGGERIS DI SABAH - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

08 September 2015

MARI BELAJAR BAHASA INGGERIS DI SABAH

MARI BELAJAR BAHASA INGGERIS DI SABAH


MARI BELAJAR BAHASA INGGERIS DI SABAH, ASAL USUL NAMA GOJES

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

MARI BELAJAR BAHASA INGGERIS DI SABAH  || Hari ini terasa mahu buat entri ringan-ringan saja. Ringan mulut nak gelak. Tapi mungkin tidak semua faham katun dengan bahasa Sabahan kan. Kartun di gambar tu sebenarnya dorang belajar bahasa Inggeris. Salahsatu watak kartun tersebut adalah geng si gojes, murid yang bernama PUTUT itu la. Ingat lagi dengan entri ASAL USUL NAMA GOJES? 

Okey la..tu jer KG nak bagitau. Kbai.



5 ulasan:

  1. putut ? alaa tak tahu cerita pun! hahaha

    BalasPadam
  2. gede buk..hehe tak faham tapi boleh laa boleh laa...lalalala

    yang benar,
    mommy irra

    BalasPadam
  3. tag kak gojes :)

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/aidil-adha-giveaway-by-dyana-hassan.html

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...