AWAS!!! COKLAT MENYEBABKAN KUAT SEKS - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

02 September 2015

AWAS!!! COKLAT MENYEBABKAN KUAT SEKS

AWAS!!! COKLAT MENYEBABKAN KUAT SEKS

AWAS!!! COKLAT MENYEBABKAN KUAT SEKS,KESAN MAKAN COKLAT,KEBURUKAN COKLAT
Sumbangan mr.google

Assalamualaikum dan salam sejahtera

AWAS!!! COKLAT MENYEBABKAN KUAT SEKS  || Sejauh mana kebenarannya? Maaf KG ambik gambar kek coklat aje,malas letak gambar coklat lagipun sama juga namanya coklat kan. Okey hari ini KG ceritakan pasal masa KG sekolah dulu.

Tetiba teringat masa zaman persekolahan (sekolah rendah). Ada member KG yang kiranya dia ni serba tau,banyak membaca, agaknya la sebab banyak informasi dia yang KG tidak tahu tapi KG dapat tahu dari dia dan salahsatu adalah pasal KESAN MAKAN COKLAT. KG dulu suka sangat makan coklat Cloud 9. Masa tu harga 20 sen jer, sekarang dah jual 40 sen. 

Kawan : Jangan makan terlalu banyak coklat...tidak baik..
KG : kenapa?
Kawan : sebab nanti kau kuat SEKS...
KG: ah..tipu la...(padahal dalam hati sudah takut..walaupun masa tu bukan tahu maknanya SEKS..kuakuakuakua...)

Sekarang bila sudah tahu apa itu SEKS maka tetiba ingat pasal kata kawan ni KG tergelak kera, ada pulak macam tu. Tapi sekarang bila terbaca dalam majalah atau web...tiada pulak fakta bagitau kesan makan banyak coklat akan buat kuasa seks korang bertambah..ngeheheheh. Kalau betul, mesti coklat la paling laris kan sebab menguatkan SEKS.

Kbai.

8 ulasan:

  1. PC pun pertama kali dengar ni..mungkin yang kawan KG cakap tu ada kot..maksudnya jual produk kuat sek yang dikaburi coklat..hihihi...maajun kuat sek bersalut coklat kekdahnya..eeeeee seram...

    BalasPadam
  2. Setahu saya coklat tak digalakkan beri kepada budak yg hyperactive.. Nanti dia akan bertambah hyper..

    BalasPadam
  3. peh...info terbaik ni..hahhaahha...patut la mase valentine org bkn islam suka bg cekelat

    BalasPadam
  4. sebab coklat kn anis n meningkatkn gula dlm bdn...hehehe...1st time dgr ni..

    BalasPadam
  5. hahahahha... pasni kena makan coklat bnyk2

    BalasPadam
  6. Hahahaha.. Maybe sbb kalori coklat yg ada tu kot.. Hahaha...

    Blogwalking sini..

    English Cotton

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...