UBAT KUATKAN BATANG - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

18 Ogos 2015

UBAT KUATKAN BATANG

UBAT KUATKAN BATANG


Siapa yang nak mencari ubat untuk kuatkan barang-barang dia...sila..sila jangan cari dekat PAGE Ahkak ni. Hello dik..ahkak jual jamu juga..tapi bukan jamu untuk barang-barang lelaki erk. You silap la dik...mesej ahkak tanya ubat tu. Agaknya adik ni memang sewel kut...

Siapa yang nak kurangkan berat badan tu bolehlah tanya ahkak.. sebab ahkak ada jual jamu untuk kurangkan lemaksssss. 

Jadi untuk adik yang kurang siuman ni...sila cari di tempat yang betul!.. Ahkak ni yang sudah kahwin pun geli la dengan pertanyaan bebudak macam kau ni...terdesak sangat ker? Kan ahkak dah bagi fofular dekat blog ni....(padan muka)


Ubat KUATkan batang

5 ulasan:

  1. euwww..rasanyaaa dia ni saja je tau..eeee..geli..nate betul laki ni

    BalasPadam
  2. Gituuuu.. Sembelih ker hadek2 macam ni...

    BalasPadam
  3. Aih...mcm ni pun boleh...nampak sgt gersangnya

    BalasPadam
  4. Tekejut sy tgk tajuk entri akak... bila baca, ada jugak budak meroyan camtu dok tanya bukan-bukan. Tak tau malu sungguh!

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...