PENGOMEN TEGAR BULANAN DI JMBELOG - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

11 Ogos 2015

PENGOMEN TEGAR BULANAN DI JMBELOG

PENGOMEN TEGAR BULANAN DI JMBELOG


PENGOMEN TEGAR BULANAN DI JMBELOG

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

PENGOMEN TEGAR BULANAN DI JMBELOG Sedar tak sedar banyak juga KG berkomentar di JMBELOG . Tak de la, KG sebenarnya singgah blog kawan-kawan EFG juga yang mana dorang bagi ganjaran pada yang rajin komen dibelog diorang. Komen juga, tapi ada rakan yang lagi banyak kau komen dorang pun lagi banyak. Tak terdaya KG nak kejar. Selebihnya line internet menyiput menyebabkan KG hilang sabar nak mengomen banyak-banyak. Tapi kan, dalam banyak-banyak blog yang bagi ganjaran untuk top pengomen KG perasan blog JMBELOG ni tak tayang widget dia. Tak pasti la samada mata KG terlalu 'NAMPAK' atau memang tersorok widgetnya tu. Dah berapa kali KG masuk JMBELOG dan mencari tapi tak jumpa. (ker aku yang tak jumpa?)

Okey la...KG nak bagitau jer KG dapat ganjaran topup dari JMBELOG.  Tahniah juga pada blogger yang tersenarai bersama KG ya. Terima kasih juga pada JMBELOGKbai..

2 ulasan:

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...