AFB FEED

JOM LA BER DOT COM

8:00 PTG

NetKL HOSTING TERBAIK




Assalamualaikum dan salam sejahtera

NetKL HOSTING...Ya, KG sudah berdomain sendiri selama 4 bulan dibawah NetKL Hosting. Baru hari ini terpanggil membuat review perkhidmatan mereka. Apa yang pasti... perkhidmatan yang mereka tawarkan sangat berbaloi dan sangat bagus. TERBAIK!!!

Sudah lama sebenarnya KG berniat mahu berdomain tapi memilih mana satu yang sesuia tu payah betul. Akhirnya KG pilih NetKL Hosting. Harga berbaloi la KG boleh katakan. Jadi untuk korang yang nak berdomain sendiri tu...boleh aje memilih NetKL Hosting ya. Tak rugi memilih mereka.

Sekian dulu.

You Might Also Like

7 komen

  1. Dalam proses... he he he x sabar nak domain sendiri

    BalasPadam
  2. leh share ape kelebihan hosting ni kalu compare dgn yg lain-lain?..mcm menarik je :-)

    BalasPadam
  3. SA blom tukar lagi..tgh dlm perancangan

    BalasPadam
  4. btol . Lysa pun kalai netkl . tapi lyssa beli domain je kt situu ...

    BalasPadam
  5. Cc pun bercita2 jugak nak bertukar tapi msih dlm perancangan..
    huhuu doa2kan perancangan tu berhasilye sis :)

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Advertise

Logo Sabahan Blogger
APDM SAPS

SABAHAN BLOGGER(DI BAWAH BAYU KAMI BERSATU)