BULU KUCING MENYEBABKAN MANDUL - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

21 Ogos 2015

BULU KUCING MENYEBABKAN MANDUL

BULU KUCING MENYEBABKAN MANDUL

BULU KUCING MENYEBABKAN MANDUL,kesan membela kucing
Sumber gambar : beliamuda

Assalamualaikum dan salam sejahtera

BULU KUCING MENYEBABKAN MANDUL   Erk..betul ker boleh menyebabkan mandul?korang tanya macam ni kan? Ya...masa KG dibagitau juga KG bagi soalan yang sama pada sumber KG tu..

Kesian la dengan binatang comel macam kucing ni kan. Karang kalau mandul ops...tak boleh beranak(lembut sikit bahasanya) sang kucing la yang dituduh. Tak baik tau tuduh kucing yang tak bersalah. Ya, memang sekarang KG bukan lagi pencinta kucing seperti zaman budak hingusan dulu. 

Dulu...kucing beranak KG la doktornya, kucing kotor KG yang mandikan..kucing sakit KG ubatkan.(siap bawa ke klinik haiwan lagi) Ya...KG suka dengan kucing. Tidur berteman kucing. Tapi kucing tu sudah tiada lagi. Berapa ekor kucing KG tempat KG curahkan kasih sayang ...satu persatu juga pergi menyebabkan KG tidak mahu membela kucing lagi. (alasan tak mo sakit ati lagi bila kucing mati...tsk..tsk..tsk..)

Ops...lari dari tajuk sudah ni. okey...sebenarnya masa dedulu KG bela kucing ni, ada seorang teman bagitau KG "eh...kau tau, kalau orang yang suka sangat tidur dengan kucing..tak boleh beranak tau nanti" teman KG bagitau macam ni la. padahal umur masih 14 tahun masa tu. hakhakhakhak....lalu mendengarkan berita dia tu KG pun ada takut-takut sikit jugak la. Terus membayangkan masa depan KG bila sudah kawen dan nanti tak boleh dapat anak...O.M.G...ekekeekke...

Tu dulu...sekarang...KG dah ada 3 orang anak. Lepas tu ingat-ingat balik kata-kata si teman ni KG tergelak. Maknanya kata-kata dia tu tiada bukti kukuh kan, jadi jangan takut bela kucing ya.  O ya...anak perempuan KG takut kucing, kengkadang dia berani..(kesian kucing ni kena takut oleh Dania...) Anak lelaki KG pulak terlalu suka kucing sehingga kucing dipicit-picit macam jelly...hohohohoh... Apapun, kucing ni binatang kesayangan Nabi Muhammad s.a.w.

ok larrr....sekian dulu...Kbai

1 ulasan:

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...