6 CARA TUNDUKKAN SUAMI - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

16 Ogos 2015

6 CARA TUNDUKKAN SUAMI

6 CARA TUNDUKKAN SUAMI


ILMU TUNDUKKAN SUAMI,ILMU LENTOKKAN SUAMI
gambar : google

Assalamualaikum dan salam sejahtera

ILMU TUNDUKKAN SUAMI || Maaf KG bukan buat entri untuk ajar ilmu jahat ya. Hubungan suami isteri mana yang tidak pernah keruh. Ada yang keruh dapat dijernihkan semula, dan ada pula yang suda keruh semakin keruh dan kabut. Jadi di sini KG kongsikan beberapa ilmu penunduk untuk sang suami anda.

1. MANJA

Korang kalau tak manja tu cuba la jadi manja sikit. Manja lebih pun boleh. Ala...kalau kucing boleh jadi manja dengan korang takkan korang tak boleh manja dengan suami kan.

2. SENYUM

Senyummmmm memanjang. Kalau geram pun, buat-buat la senyum. Hehehehe...tak de la. Murahkanlah senyum korang pada suami. Jangan pulak senyum memanjang nanti kena cop perempuan gila.


3. ROMANTIK

Kalau bukan jenis yang romantik, cubalah belajar jadi romantik. Macamana jadi romantik? Hiaskan la bilik tidur korang dengan kelopak mawar merah dengan dicahayai lilin serta disembur pewangi yang menggoda. Ehehehe...ker ada cara lain nak jadi romantik?

4. WANGI

Pastikan tubuh badan serta nafas harum mewangi. Jangan pula suami seharian kerja bila balik rumah terhidu bau ketiak masam isteri. Lepas tu bagi alasan, banyak kerja rumah tak siap lagi bang dari pagi sayang buat tapi tak siap-siap juga. (Walhal sibuk layan group di whatsapp). Beli la perfume dari avon ker..apa-apa la.Janji wangi.

5. PAKAIAN CANTIK

Mana-mana pakaian yang sudah masuk kategori buruk dan sudah koyak tu tak payahlah rajinkan diri nak jahit. Konon nak berjimat. Heheheh, yang tu korang boleh nilai sendiri pakaian mana yang masih boleh pakai dan tidak kan. Jangan la pakai pakaian compang-camping depan suami, nanti. Pakai la pakaian yang kemas biar pun hanya berada di rumah saja. Ingat...bukan masa keluar rumah saja berpakaian kemas dan cantik.

6. SEKSI

Pakai skirt pendek depan suami. Ahahaha...tak de la. Dah isteri dia pakai tudung tetiba pakai skirt pendek memang terkejut beruk la suami. Melainkan kalau pakai di dalam bilik saja. Didepan suami. Jangan pakai depan anak-anak ya. Bukan skirt aje ...pakai la baju tidur nipis yang seksi bila nak tidur. Tak cukup seksi juga. Buka habis la. Confirm masuk kategori SANGAT SEKSI!!!!


ILMU TUNDUKKAN SUAMI


11 ulasan:

  1. Fuyooo ilmu tundukkan suami hahaha

    BalasPadam
  2. Hahaaaa. Belum ade suami. :p

    BalasPadam
  3. Hahahaa nice tips kak gojes! sesuai dengan nama. always gojes. hehehe. tapi kite lom kawen aduuuduu.
    jom baca entry kita pulak http://bajuwarnacoklat.blogspot.com/2015/08/product-review-vietnam-mask-berkesan.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. simpan tips utk masa akan datang... hi hi hi

      Padam
  4. Kite tak kawen lagi. Tapi in shaa Allah dh kawen nnti bukak balik entry ni. Hehehe

    BalasPadam
  5. Kene sentiasa berusaha untuk tamvat hati suami;)

    BalasPadam
  6. Semua Ilmu ni dah diamalkan.... cuma kene up je lagi kan KG....

    Pstttttt... Novel Anjel tu antara yg terlaris masa pesta buku hari tu 2 hari dah sold out n KS top up lagi dan lagi... tapi bonde tak baca lagi

    BalasPadam
  7. Alamak, tips last sekali... Fengsan, kehkehkeh =D

    BalasPadam
  8. auw hehehe..buat, jangan tak buat!

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...