REVIEW CINTA PALING AGUNG TELEMOVIE - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

26 Julai 2015

REVIEW CINTA PALING AGUNG TELEMOVIE

REVIEW CINTA PALING AGUNG TELEMOVIE


WANITA ,KECANTIKAN DAN KEBERSIHAN,wanita cantik
Siapa WANITA CANTIK ini?

Assalamualaikum dan salam sejahtera

CINTA PALING AGUNG telemovie ni KG ada nampak iklan dia di astro, tapi kena langgan Astro First baru dapat tengok. KG ni dah lama tak melanggan astro, bukan apa makin lama makin naik bil lepas tu drama-drama yang disiarkan pun ulang-ulang. Barunya tiada tapi bil baru ada saja cas itu ini.

Ok..ok...ni telemovie ni KG bagi 4 bintang dari 5 untuk pendapat KG sendiri la. Ianya berkisarkan tentang cinta suami isteri Khairi dan Amyza yang sudah 9 tahun berkahwin dan memiliki seorang anak perempuan bernama Hanna. Khairi ingin menikah lagi dengan alasan sudah hilang rasa cintanya pada isteri. Alahai mudahnya si suami ucapkan kata macam tu dengan isterinya...masa lepas nikah janji yang dibuatnya begitu manis. Tapi bila dah 9 tahun usia perkahwinan, tarikh ulangtahun perkahwinan lupa gara-gara keinginan bernikah baru. Oh..Lelaki!!!

Khairi pula 'buta' agama. Mengatakan dia mampu beristeri lebih dari seorang tapi bila bapa Dewi soal tentang poligami serta imam kepada isteri. Diingatkan juga apa itu bernikah itu bukan setakat AKAD NIKAH.

Mana-mana isteri pun akan terpukul dengan berita si suami hendak kahwin lagi. Macam Amyza juga, mulut dia kata nak bercerai tapi hatinya tidak niatkan begitu. Dia berusaha memikat semula hati suaminya dalam diam.

Pada watak Dewi pula, KG nak kritik yang dia begitu mudah mengatakan sanggup berkongsi suami padahal dia juga wanita. Yang pasti cinta pertamanya tidak mudah untuk dia lupakan. 

Hurm...kalau nak tahu lagi cerita dia ni... Jom TONTON DI SINI





4 ulasan:

  1. ingat nak tengok jugak..tp nak cari novel dulu la..hehe

    BalasPadam
  2. Dah tengok cerita ni. Heheh :D

    BalasPadam
  3. hero heroin memang favourite, tapi aksi manje melebih pulak.... spoil.... x tengok sampai ending... plot best... mcm nak ganyang2 je

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...