#CABARAN20HARI |TETAMU RAYA PALING DITUNGGU-TUNGGU - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

07 Julai 2015

#CABARAN20HARI |TETAMU RAYA PALING DITUNGGU-TUNGGU

#CABARAN20HARI |TETAMU RAYA  PALING DITUNGGU-TUNGGU


#DAY 10 #CABARAN20HARI |TETAMU RAYA  PALING DITUNGGU-TUNGGU setiap kali raya rasanya tiada. Bila ada kawan-kawan kata nak datang rumah beraya, tu aje yang KG tunggu. Kengkadang tunggu-tunggu tapi tak sampai-sampai ...sampai la raya sebulan habis. Mesej nak bagitau yang kawan tu tak dapat datang sebab aral melintang pun tak de.

Jadi pendek katanya... Hari Raya ni KG takde tetamu special macam zaman bujang dulu. Dulunya KG tunggu la boipren datang beraya...sebanyak-banyak boipren KG yang paling gentlemen asben KG la. Datang beraya terus jumpa bapa nak minta izin kawan dengan KG.

Ok..tu jer kisahnya...

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...