BAYI DIKERAT 8 - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

10 Julai 2015

BAYI DIKERAT 8

BAYI DIKERAT 8

kredit : HIBURAN
Assalamualaikum dan salam sejahtera

BAYI DIKERAT 8 | Korang rasa waras atau tidak manusia yang mengerat bayinya? KG rasa la memang manusia tu tidak waras. KG bayangkan sendiri masa KG dihospital untuk tunggu bersalin. Ramai ibu-ibu yang mengandung juga menanti kelahiran baby mereka. Ada ibu yang sudah melahirkan menyambut bayinya dengan wajah penuh kegembiraan. Wajah si comel yang masih merah pun sungguh bahagia kerana kelahirannya di nanti. Tapi..yang ni sampai kerat 8 apasal? Gila kah?

Hari tu kerat 15... yang ni kerat 8. Sekarang memang trend main kerat-kerat bayi kah apa? Mana perikemanusiaan si pelaku ni? Yang KG hairan lagi, kalau sipelaku adalah wanita (ibu) jadi yang bapanya mana? Takkan bayi tu 'jadi' dengan sendirinya? Sikit-sikit wanita la yang kena cari sebab bunuh bayi la, kerat bayi la... Cuba la keluarkan berita dengan bapanya sekali dicari!!! KG rasa la, perkara begini tidak akan terjadi jika si lelaki mahu bertanggungjawab. Si wanita tidak akan tertekan sehingga melakukan perkara sekejam itu! Ya..lelaki memang senang nak lepas tangan. Lepas ambik 'nikmatnya' hah...benihnya hanya ditabur macam tu aje ke rahim wanita. Lepas tu bila si wanita mengandung...manalah silelaki kena cari, tu yang makin laju melarikan diri. memang kurang asam jawa betul la lelaki jenis begitu. Nak rasa sedapppppppppp aje...(hohoho...KG teremosi pulak).

Korang yang perempuan..jagalah diri korang. Jangan sewenang-wenangnya mahu diperlakukan macam perempuan tiada harga diri. Korang yang menanggung semua. Mengandung, sakit beranak, malu..dan macam-macam. Fikirkan sebelum menyerahkan diri.

Kbai.

3 ulasan:

  1. dahsyat sungguh sampai kerat. stress tahap maximun sampai takleh berpikir dengan waras agaknya ... moga family kita dijauhkan dari perkara macam ni

    BalasPadam
  2. Itu lah zaman sekarang ni , manusia makin tak waras. Nauzubillah . kesiannya t.t

    BalasPadam
  3. Innalillah...speechless ada manusia mc ni..

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...