16 Jun 2015

MIMPI BASAH

Mimpi Basah


mimpi, basah, mimpi basah lelaki, mimpi basah wanita, akil baligh


Ada faham dengan makna MIMPI BASAH? try translate satu-satu. Mimpi maksudnya apa..dan basah maksudnya apa...lepas tu gabungkan makna kedua-duanya. Boleh?Dapat?

Hahahahah...bukan entri atau belog lucah yang korang masuk ni. Bukan silap masuk belog ya. Sebenarnya cerita yang hendak KG kisahkan adalah mengenai kisah semalam.

Semalam KG tidur KG mimpi lambat bangun..tapi rasa sejuk aje...dalam mimpi tu KG bermonolog "erk..aku terkencing ker?" KG lupa la pulak pasal apa KG lambat bangun...KG memang set dalam otak mahu bangun jam 3 pagi sebab mahu siapkan KARIPAP-KARIPAP cinta yang ditempah sebanyak 160 bijik...200 lebih bijik sebenarnya...huhuh...last-last bangun jam 4.30 pagi! Dalam keadaan basah...pegang diri sendiri..huhuhu...memang basah tapi apasal basah bahagian atas aje? Check punya check...rupanya anak KG yang kencing. Lupa pakaikan dia pampers sebelum tidur. Huhuhu..padan muka kau KG...siapa suruh lupa. Kan dah termimpi basah sebab kencing anak sendirik...

Erm..okey sekian entri MIMPI BASAH.

24 ulasan:

  1. haha...betul la FR
    #clickclicknufnang

    BalasPadam
  2. Gituuu.. I is tertarik dengan tajuk yer.. muahaha..

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. Hii sy nk cri kwn pmpuan yg ksepian skitar penang.sy zuhairi..0174687570 wsap la sy

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesian tul la zuhairi ni...terang2 siap iklankan lg....

      Padam
  5. Mama dia dpt habuan ke hadiah ni...aduhai....

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. kerana tajuk ni la...byk yg masuk ke belog KG

      Padam
  7. hahahaa. nasib baik dia tak kencing kat muka.. hahaha

    BalasPadam
  8. muahahahaaa... anak tak pakai pampes ker?

    BalasPadam
  9. memula nak baca pun takut.. Bila dah baca, apa yang saya boleh katakan iala....... padan muka. :p

    BalasPadam
  10. hahaha suspen tajuk ... padahal kencing anak aje :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...kencing aje la...bukan i mimpi basah pun..

      Padam
  11. hahaha.. hokey kak gojes.. mimpi basah..

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...