MIMPI BASAH

Mimpi Basah


mimpi, basah, mimpi basah lelaki, mimpi basah wanita, akil baligh


Ada faham dengan makna MIMPI BASAH? try translate satu-satu. Mimpi maksudnya apa..dan basah maksudnya apa...lepas tu gabungkan makna kedua-duanya. Boleh?Dapat?

Hahahahah...bukan entri atau belog lucah yang korang masuk ni. Bukan silap masuk belog ya. Sebenarnya cerita yang hendak KG kisahkan adalah mengenai kisah semalam.

Semalam KG tidur KG mimpi lambat bangun..tapi rasa sejuk aje...dalam mimpi tu KG bermonolog "erk..aku terkencing ker?" KG lupa la pulak pasal apa KG lambat bangun...KG memang set dalam otak mahu bangun jam 3 pagi sebab mahu siapkan KARIPAP-KARIPAP cinta yang ditempah sebanyak 160 bijik...200 lebih bijik sebenarnya...huhuh...last-last bangun jam 4.30 pagi! Dalam keadaan basah...pegang diri sendiri..huhuhu...memang basah tapi apasal basah bahagian atas aje? Check punya check...rupanya anak KG yang kencing. Lupa pakaikan dia pampers sebelum tidur. Huhuhu..padan muka kau KG...siapa suruh lupa. Kan dah termimpi basah sebab kencing anak sendirik...

Erm..okey sekian entri MIMPI BASAH.
24 Komentar untuk "MIMPI BASAH"

haha...betul la FR
#clickclicknufnang

gambar tu jugak yg menarik erk

Gituuu.. I is tertarik dengan tajuk yer.. muahaha..

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog. - Hapus

Hii sy nk cri kwn pmpuan yg ksepian skitar penang.sy zuhairi..0174687570 wsap la sy

Kesian tul la zuhairi ni...terang2 siap iklankan lg....

Mama dia dpt habuan ke hadiah ni...aduhai....

hahahaa. nasib baik dia tak kencing kat muka.. hahaha

Basah kena kencing anak kena mandi tau...wajib !! ..tak sah solat nanti

muahahahaaa... anak tak pakai pampes ker?

memula nak baca pun takut.. Bila dah baca, apa yang saya boleh katakan iala....... padan muka. :p

hahaha suspen tajuk ... padahal kencing anak aje :)

tajuk is lucah kan papaglamz

hahaha...kencing aje la...bukan i mimpi basah pun..

nasib la..klu x dpt merasa kencing anak

kerana tajuk ni la...byk yg masuk ke belog KG

hahaha.. hokey kak gojes.. mimpi basah..

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Back To Top