AFB FEED

IKON DI WHATS APP DI DUNIA REALITI

10:00 PG

IKON-IKON DI WHATS APP


Sumber : Kawan share di group Whats app


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hahahah...okey yang ni memang kreatif. Ada-ada saja minah-minah dalam gambar ni kan. Tapi seronok tengok.Menghiburkan.Selalunya kita lihat ikon tu dalam whats app, telegram dan banyak lagi. Kali ni d dunia realiti dorang gayakan sebijik macam dalam ikon tu....

Hurm..tu jer.K bai

You Might Also Like

1 komen

  1. Amboii...ingat whatsaap boleh ubah gambar jd mcm ni.....hahaha. ..sapa yg kreatif ni

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Advertise

Logo Sabahan Blogger
APDM SAPS

SABAHAN BLOGGER(DI BAWAH BAYU KAMI BERSATU)