KEYWORDS hot - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

25 Mei 2015

KEYWORDS hot

KEYWORDS hot

Selamat berhari Isnin... jangan buruk muka untuk hari ni aaa. Kesian hari Isnin  ni...tapi KG suka dengan hari Isnin. SEGARRRRRRR....

Semalam berniat mau buat entri pasal KEYWORD ni..tapi bekalan letrik kejap ada kejap tiada. Macam chipsmore la pulak. Hari ini ada sedikit kelapangan jadi..buatlah konon entri ni.

Sila...sila tengok gambar hiasan entri untuk hari ini...tidak cantik tapi yang penting ada..jadi layannnnnnnnn

Yang ni keyword untuk hari Ahad. Tengok sendiri...KG yang hari-hari tengok benda ni asyik tertanya-tanya...apa benda yang orang google cari pasal Ziela Jalil tu. Lepas tu ada pulak tanda orang kuat seks. Ops...bila masa KG bagi ciri-ciri orang yang kuat seks pulak? Ganjil...



Yang ni untuk hari ini...jumlahnya sedikit tapi masih muncul sebagai keyword belog KG. Nama Ziela Jalil masih kekal dalam carian tu...dan sampai ke sini. Hohooho...macam la KG ni buat belog penuh maklumat pasal seks la pulak erk.

Psssssttttt...sekarang ni tetiba mood datang layan TWILIGHT. KG tau dah ketinggalan...tapi apa ku kesah...

Sekian dulu...bubyeeeee...
Wassalam

5 ulasan:

  1. Tudia.... apa yg pelik sangat pencari nie.. Nie orang mencari ni hurm..tak la nak cakap kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan..pelik aje dorg ni cari yg bukan2

      Padam
  2. uish! scary nya keyword tu. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi ade jer org carik keyword tu

      Padam
  3. uii apakah yang dicari mereka ke sini KG haha :)

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...