GADIS KETOT ITU COMEL - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

16 Mei 2015

GADIS KETOT ITU COMEL

KELEBIHAN SI GADIS PENDEK


Picture kredit :Facebook

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Mohon maaf pada yang tidak suka dengan tajuk entri ini ya. KG bukan berniat menghina sesiapa, tetapi menaip berdasarkan pandangan KG sendiri.

Pada KG...Gadis yang berada dalam kategoi rendah atau pendek sebenarnya mereka sangat comel. Kenapa KG kata comel? Okey, ada rakan-rakan KG juga yang dalam kategori pendek. Walaupun sudah berusia 30 an...mereka tetap kelihatan seperti budak sekolah. Ada bestfriend KG, dia memang rendah dan sudah beranak dua. Tapi, orang sangka dia masih budak sekolah. Kengkadang ada rasa iri dengan kawan KG ni. KG kalau pergi mana-mana, kalau tak kena panggil kakak..kena panggil makcik. Alahai...panggil aunty okey sikit lagi..ni panggil makcik, nampak sangat tuanya KG.

Berbalik kepada kelebihan gadis pendek. Dorang ni kalau kahwin dengan jejaka tinggi dan bila jalan bergandingan nampak macam adik abang aje. Dah la muka pun awet muda...sentiasa baby face gitu. Untung sebenarnya yang ada pakej kategori rendah, comel dan badan pun saiz kecik. Tapi kalau badan jenis macam kek, cepat aje kembang...haaaaaaaaa tu tak comel lagi la. Sudahlah pendek, gemuk lagi. Yang tu tak comel okey...

Untuk korang gadis-gadis yang berada dalam kategori ni...jangan rendah diri. Korang memang comel serta awet muda. ...(pujian ikhlas dari KG ni). Yang kesiannya korang nak capai benda di rak yang tinggi payah sikit kan... Tapi itu memang comel la...

K..tu jer..bye

4 ulasan:

  1. sy ketot kot KG..tinggi 150cm je..hihi

    BalasPadam
  2. mereka yang rendah biasanya sentiasa nampak muda

    BalasPadam
  3. Bukan adik dgn abang. Anak dgn bapak. Haha

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...