BR1M 2015 - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

28 Mei 2015

BR1M 2015

TARIKH PEMBAYARAN KEDUA BR1M 2015 


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hari ini mesti ramai yang sibuk pasal BR1M 2015 kan. Bukan apa, KG ada join group kawan-kawan sekampung dan dorang memang sedang sibuk pasal bayaran kedua BR1M ni. Kalau dalam surat makluman pun ada menyatakan bahawa tarikh bayaran kedua adalah pada 28 Mei 2015. Tapi kawan-kawan KG sudah kecoh seawal sehari lagi. Bukan nak marah atau kutuk mereka, kebanyakan mereka tidak bekerja jadi tidak hairan la mereka kecoh pasal BR1M.

Yang pasti, kalau ada yang belum masuk akaun tu mula la akan bising "kenapa aku belum ada lagi ni? Orang lain dah dapat.."
Apapun korang sabar la dulu...kalau bayaran pertama dulu korang dah dapat, mustahil bayaran kedua tak dapat. Kan.....

Okey la sekian dulu cerita pasal Tarikh Bayaran Kedua BR1M. Kbai.

5 ulasan:

  1. Wohh..best la dpt.Sya x dpt..sbb bdk2 lgi..hahaha *Joke*

    BalasPadam
  2. tak dapat Brim..tak hacii..huhu tp boleh pau kot sape2 yg dapat brim tu..

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...