Nasi Goreng Pattaya orang mengandung - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

25 September 2014

Nasi Goreng Pattaya orang mengandung

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Lama tidak apdet blog..huhu. Rasanya tiada pun yang datang singgah di belog ahkak ni kan. Okey la ...ni mau kisahkan pasal ' kesukaan' ahkak sekarang masa trimester ketiga ni. Nasi Goreng Pattaya!!!! Asal makan luar mesti nasik goreng ni la jadi pilihan utama..hihi. Tapi mana tahan kalau harga sepinggan RM6.50 lepas tu anak-anak pun mau juga...erm baik masak sendiri di rumah kan.Boleh la makan sampai rasa nak muntah..hihihi

Ni ahkak persembahkan nasi goreng pattaya yang memang ngam dengan selera ahkak. Sedap dan enak. Lepas ni rasa nak masak sendiri dirumah...huhu..masih terliur ingat rasa nasi goreng ni. Baby dalam perottt ni suka aje bila ahkak makan nasi goreng pattya ni.Siap tendang-tendang perit mama dia lagi. Alahai baby...macam-macam la baby suruh mama makan dari awal lagi...tapi yang penting semuanya senang didapati..hihi.

Erm...ada juga ya ngidam sampai 7-9 bulan? sebab ahkak masih teringin makan macam-macam. Tak dapat makan...air liur bukan pandai berhenti...adoiiii...layan selera..gula dalam badan naik...itu ini naik...apapun rasanya ahkak semakin hampir kepada penantian. Amboi..perasan tak sabar mengalahkan orang baru nak dapat anak pertama.Padahal anak dah sepasang.
Excited sangat...ahkak,suami dan anak-anak.

Okey la...sekian dulu cerita nasi goreng pattaya dengan ibu peknen ni.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...