AFB FEED

JILBOOBS

11:10 PG

Kredit pada YAHOO

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

JILBOOBS perkataan asal dari

JILBAB(Tudung)
BOOBS (Payudara)

Info ni berdasarkan dari SINI yer.. Kalau mahu tahu lebih lanjut boleh klik dan baca sendiri aje. 

Okey la yang ni..ahkak buka entri pasal jilboobs ni sebab masa beraya hari tu ahkak terbaca pasal jilboobs ni (tapi lupa la di mana)Masa baca artikel tu...fesyen jilboobs ini sebenar dari Indonesia (ahkak ikut sumber yg ahkak terbaca ari tu jer..) tapi sebenarnya fesyen ni banyak di tempat kita sendiri kan. Disekeliling kita ni sebenarnya ramai yang berfesyen begini...namanya saja yang berbeza. Kalau di Pekan Ranau ni...memang ada sumandak-sumandak yang berpakaian sendat lepas tu bertudung tapi menampakkan susuk dada. Tidak perlulah buah dada yang besar...tapi memang ditayang juga. Bangga kot dengan aset tu ditengok oleh kaum adam. 

Walau macamana pun...ahkak cuma pandang aje..nak tegur?Nanti diorang kata apa pula..."hey..kau siapa mau tegur-tegur? Mak bapak aku pun tidak tegur cara berpakaian aku...kau pulak yang mau tegur?"

Hahaha..sia-sia dapat ayat cam tu nanti..okey la...itu aje la buat kali ni..

Sekian dulu.

You Might Also Like

0 komen

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Advertise

Logo Sabahan Blogger
APDM SAPS

SABAHAN BLOGGER(DI BAWAH BAYU KAMI BERSATU)