AFB FEED

wah TUDUNG BAWAL YUNABELLA

4:36 PTG


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selepas kisah TUDUNG FAREEDA hot dan meletup....sekarang ahkak rasa la bakal jadi trend dan ikutan TUDUNG BAWAL YUNABELLA. Sedap nama.. lebih murah, lebih labuh...lebih berbaloi untuk dimiliki. Buat sendirik pun boleh.

Tadi pagi ahkak BLOGWALKING lalu terjumpa la link adik blogger yang dengan kreatifnya bergaya dengan tudung ala fareeda tapi bukan dia nak curik patern. Ini adalah kreativitinya sendiri. Ops...adik dia katanya. Apapun..ahkak dah tengok sendiri..memang bagus cara adik ni. Yerlah..kan bini si Fizo kata "tengok kemampuan diri..." tak sedap ayat dia ni.Harga mahal tudung singkat...apa kesss...

Dan...ahkak yang tidak suka pada tudung fareeda ni..menjadi suka bila adik blogger ni buat gaya TUDUNG BAWAL YUNABELLA... terus teringin nak pakai cam yang dia bagi tutorial.

Okey la..bagi yang tak tengok tutorial dia..bolehlah ke SINI

Dah ramai pelawat dia hari ni jer...dekat 2k!!!!

You Might Also Like

0 komen

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Advertise

Logo Sabahan Blogger
APDM SAPS

SABAHAN BLOGGER(DI BAWAH BAYU KAMI BERSATU)