SERUM LIPSTIK 2014 - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

22 Februari 2014

SERUM LIPSTIK 2014




kredit : Mr.Google


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Perasan atau tidak...sejak kebelakangan ini ahkak asyik terbaca pasal SERUM...SERUM...dan SERUM. Kalau tahun lalu asyik COLLAGEN..COLLAGEN dan COLLAGEN. Semua pasal kecantikan. Kolagen tu untuk ketatkan kulit yang kendur la..bla..bla..bla.. sekarang asal buka instagram... ha mata dihidangkan SERUM melulu.

Serum Sensual tu contoh aje k...ahkak bukan kata serum tak bagus. Mana ahkak pernah guna lagi... Tapi hari tu pernah membeli satu produk dari penjual di IG, kemudian dia bagi free sebijik serum? bukan sebotol ya. Ahkak dah lupa letak kat mana...sebab was-was nak guna. Sebabnya lagi dia sebijik cam gula-gula... Kata penjual tu, lepas mandi sapu dekat muka. Dan kesannya akan menghilang kesan muka berminyak. Alahai..tau aje dia muka ahkak berminyak.

Dan..bebaru ni jugak ahkak baru tahu bukan muka aje ada serum bibir pon ade...BIBIR SERUM la ahkak panggil. Tak percaya? Ala..korang boleh tengok sendiri SERUM LIPSTIC tu di SINI


Tengoklah sendiri kesan SERUM LIPSTIK..wow!!! Memukau kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...