PEMBAYARAN BR1M 3 pada 22 FEBRUARI 2014 - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

21 Februari 2014

PEMBAYARAN BR1M 3 pada 22 FEBRUARI 2014









Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Amboi...hari ni 21hb Feb 2014. Esok 22hb Februari 2014 tarikh yang dinanti-nanti oleh semua pemohon BR1M 3 yang layak. Kan...
Heheheh..ahkak tengahari tadi masa rehat kawan ajak ke bank. Ala..dorang gaji dah masuk yerlah ada yang nak cucuk dekat mesin ATM. Ahkak ni temankan kawan aje la...Alahai panjang barisan. Muka-muka rakan sekerja jugak. Ada juga makcik-makcik yang beratur nak cucuk mesin. Dengar punya dengar cerita makcik-makcik tu...pasal BR1M. Eh..hari ni baru 21 hb apasal mereka kata dah dapat?

"Ada masuk tapi RM4++ saja" kata makcik yang sudah selesai cucuk mesin ATM.Dia bagitahu kawan dia...makcik juga. Ngeheheheeh...ye ke dah masuk BR1m 3?

Pendek cerita...masa balik opis tadi, kawan ahkak yang duduk opis masa rehat datang bertanya. "Eh...BR1M sudah masuk bank kah?" Ahkak pun cerita la yang makcik-makcik di bank tadi punya perbualan.

Apapun...syukurlah dengan apa yang diberi. Sikit ker banyakkah itu semua rezeki kita. dari langsung tiada kan. Jangan mengeluh tapi bersyukur la.

Okey..sekian dulu...

wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...