KANGKUNG - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

13 Januari 2014

KANGKUNG

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Amboi...hari ni nama KANGKUNG naik sakan dekat mukabuku. Apa cer? Ahkak kurang faham pulak penangan kangkung ni... Sana sini apdet status kangkung turun harga.

Ahkak kalau dengan sayur kangkung memang besarlah makannya...Kalau kena lagi dengan kangkung masak belacan. Wow!!! Sedap tu....Campur dengan cili padi sebijik lagik la MARVELOUSssss. Kawan ahkak seorang ni pernah pesan, kalau tak mo makan besar kau ingat pesan aku ni " Kalau makanan tu sedap tambah ada sambal-sambal segala...makanlah guna sudu. Kalau tak sedap...setakat nasi dengan telur tambah kicap hah makan guna tangan la (tapi basuh dulu la) " 

Ehehehehe..ahkak sengaja jer update entri sementara peluh kering ni. Tambahan pulak nama sayur KANGKUNG sedang naik mendadak..tak macam semangat ahkak yang turun  mendadak. 

Okey la..sekian dulu,...malam karang ahkak rasa nak BLOGWALKING. Sudah lama tidak berjalan-jalan ke blog orang lain...Malas kan...

Babai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...