cinta sampai akhir hayat - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

29 Januari 2014

cinta sampai akhir hayat

sumber : FB

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Untuk mereka yang bakal bernikah,baru bernikah...dan sudah lama bernikah dengan pasangan pilihan hati. Dan kalau bukan pilihan jangan jadikan alasan untuk hancurkan hubungan suci korang.

Bercinta bukan hanya hangat semasa baru mengayat pasangan saja...kalau dah kahwin terus kehangatan cinta hilang atau lenyap macam tu aje....tak best la. Sepatutnya biarlah sampai ke nafas yang terakhir kan. Bukan bila sudah ada anak dua tiga orang..cinta semakin pudar dan sejuk la pulak. Lepas tu siap mencari dan membina cinta baru semula dengan insan lain. Tak baik tau!

Hihihihi..apapun, jodoh itu ditangan Allah SWT. Cuma kita sendiri perlu berusaha..kan. Ahkak suka tengok pasangan yang berusia masih mesra berpegang tangan. Buat apa kita malu nak lihat semua tu kan? Kalau nak malu tengok..tengoklah pada pasangan yang belum ada hubungan sah tapi mesra berpelukan ditempat awam.

Sekian dulu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...