SKUAD BOLASEPAK WANITA MALAYSIA - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

31 Disember 2013

SKUAD BOLASEPAK WANITA MALAYSIA




Picture kredit to FAMWOMEN


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hari ini ahkak updated pasal bolasepak. Tapi bukan Harimau Malaysia Malaya (ahkak heran kenapa mesti guna MALAYA... Rozaimi tu pemain Sabah..Sabah adalah Borneo yang juga salahsatu negeri di MALAYSIA? Ikut Sejarah...Malaya tu sebelum Sabah Sarawak masuk Malaya dan jadi MALAYSIA) hohooohohoh...tak mo bising..bising la....

Ni ahkak apdet pasal bolasepak wanita Negara jer la...Tiada isu perkauman di sini. Ni pasal bolasepak wanita sebab apa? hihihihi...ahkak dah beberapa kali jumpa di padang beberapa pemain Skuad Bolasepak Wanita Negara ni. Zar Ateng, Nisa Yahya dan Zaffeka. Kisahnya begini..Zar Ateng dan Zaffeka ni orang Ranau, Sabah. Kalau ada kejohanan Bolasepak confirm la dorang mesti ada...

Bebaru ni 28 Disember 2013..ada pertandingan futsal pun jumpa dorang juga...Tapi ahkak tabik toing...toing...toing la dengan dorang...biarpun pemain skuad bolasepak wanita negara..tiada keegoan, sombong atau tinggi diri... Tidak menunjuk-nunjuk macam sesetengah orang yang baru saja sampai ke sukan SEA sudah berlagak lebih.

Apapun...kita sokong la Skuad Bolasepak Wanita Negara...jangan hanya menyokong bila adanya kejayaan...tapi bila tiada kejayaan dicaci atau tidak dipeduli.

Okey sekian....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...