Pelajar dapat 5A UPSR dapat Mini Cooper - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

16 November 2013

Pelajar dapat 5A UPSR dapat Mini Cooper

Sumber : FB

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Adik-adik yang menduduki UPSR sudah dapat keputusan kan? Bangga ahkak tengok orang sana-sini post gambar anak dapat result 5A...4A... yang penting result gempakkk. Bangga jadi ibu  bapa kanak-kanak cemerlangkan.

Bagaimana pulak kanak-kanak cemerlang yang dapat hadiah GEMPAKKKK dari ibu bapa? Contoh macam gambar di atas tu. Best kan. Bahagia. Tapi tu kalau keluarga korang BERDUIT atau MAMPU. Kalau macam ahkak ni..mau harap duit berblog pun tidak la sampai ribu-ribu macam blogger otai.

Sebenarnya ada baik dan buruknya pemberian hadiah kepada anak-anak yang mencapai keputusan cemerlang. Pada ahkak la...kebaikannya, anak itu akan terus jadikan hadiah tersebut sebagai pemangkin semangat dia untuk terus dan terus berusaha di masa akan datang...Keburukan dia..Sekiranya leka dengan pemberian tersebut bagaimana? Baru cemerlang dalam UPSR..masih ada banyak peperiksaan penting lagi. Tidak salah hadiahkan anak-anak yang gempak macam MINI COOPER...tapi kan...12 tahun bapak nak suruh anak bawak kereta tanpa lesen erk? Kalau tak..keta tu nak wat pa tersadai dekat umah? wat pameran erk..hiihi..ok jangan marah..itu pendapat ahkak aje...

Apa-apapun TAHNIAH buat semua yang berjaya. Tahniah juga pada ibu bapa serta guru-guru yang mendidik.

Sebelum mengakhiri entri ni...rakan-rakan sekalian yang mencari PROGRAM BUAT DUIT ONLINE.. ahkak ada kongsikan di ENTRI NI



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...