MACAM-MACAM: Nasi Ganja - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

16 November 2013

MACAM-MACAM: Nasi Ganja



Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat berhujung minggu bersama anak-anak dan keluarga. Yang belum ada anak tu..berhujung minggu dgn anak buah ya..jangan buat anak pulak (boleh kalau dah sah hubungan) hihihih..pesana ahkak jer.

Baru ahkak buka emel tadi terbaca 

Restoran “Nasi Ganja” di Ipoh diarah tutup dua minggu

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork



SUMBER : IPOHMALAY

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Kalau nak tahu kisah selanjutnya boleh klik tajuk tu aje. Ahkak bukan mau komen pasal apa...saja nak luahkan kalau ikut gambar Nasi Ganja ni...sungguh menyelerakan. Memanglah daripada nama dia kita terfikir..."eh..nasik pun kena campur ganja?" ahaks...ahkak terfikir soalan tu masa nampak tajuk ni di HEADLINES YAHOO.

Tapi..siapa pun tahu kalau kes-kes ganja ni salah. Takkan sewenag-wenangnya orang nak campur dekat nasik kan. setiap orang berniaga ni mesti ada strategi dia sendiri. Takkan ler nak tiru nama menu kedai sebelah. Walau apapun nasi tu sungguh mengiurkan..kacang tanduknya..timun..ayam..fuyooooooooohhhhh...memang marvelous la kalau dapat makan nasi ganja ni...(eh..apasal ahkak ni melebih-lebih..lupa diet erk.....)


Sebelum mengakhiri entri ni...rakan-rakan sekalian yang mencari PROGRAM BUAT DUIT ONLINE.. ahkak ada kongsikan di ENTRI NI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...