AFB FEED

5 KETUL CPUV...SIAPA NAK?

3:37 PTG


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Beberapa hari ni kebelakangan ini ahkak asyik baca entri CPUV orang aje. Hah..ni ahkak pun buat entri CPUV..hihihhhi. Kita pun nak tayang juga ketulan-ketulan CPUV kita...(macam banyak jer earning ahkak kan)

INTI Rebranding Campaign, Sony Xperia Z1, INTI Cycle 1 Degree Campaign, Darlie Expert White dan Ford MCA Launch (NOV). Terima kasih ya sudia menempekkan CPUV di belog ahkak ni...

Sayang ketat-ketat sampai lemas

Muahhhhh...
Opsss... sebelum tu Ahkak nak bagitau tentang beberapa program buat duit online PERCUMA. Semuanya korang boleh tengok di ENTRI INI

Ringankan juga jari-jemari korang di situ

5 jenis makanan cuma 5 minit?

Pelan Data + Panggilan TERBAIK...Celcom First


You Might Also Like

0 komen

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...

Advertise

Logo Sabahan Blogger
APDM SAPS

SABAHAN BLOGGER(DI BAWAH BAYU KAMI BERSATU)