5 KETUL CPUV...SIAPA NAK? - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

19 November 2013

5 KETUL CPUV...SIAPA NAK?


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Beberapa hari ni kebelakangan ini ahkak asyik baca entri CPUV orang aje. Hah..ni ahkak pun buat entri CPUV..hihihhhi. Kita pun nak tayang juga ketulan-ketulan CPUV kita...(macam banyak jer earning ahkak kan)

INTI Rebranding Campaign, Sony Xperia Z1, INTI Cycle 1 Degree Campaign, Darlie Expert White dan Ford MCA Launch (NOV). Terima kasih ya sudia menempekkan CPUV di belog ahkak ni...

Sayang ketat-ketat sampai lemas

Muahhhhh...
Opsss... sebelum tu Ahkak nak bagitau tentang beberapa program buat duit online PERCUMA. Semuanya korang boleh tengok di ENTRI INI

Ringankan juga jari-jemari korang di situ

5 jenis makanan cuma 5 minit?

Pelan Data + Panggilan TERBAIK...Celcom First


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...