Langsir Bergerak!!! - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

07 Jun 2013

Langsir Bergerak!!!

Assalamualaikum WBT...dan salam sejahtera buat mereka-mereka yang sudi singgah di sini atau tersadai secara tidak sengaja...


Hari ini Hari Jumaat mesti ramai yang bersemangat waja kan...Ngeheheheh. Tau..asal Jumaat mesti senyum sampai ke telinga..kalau boleh lebih dari telinga memang senyum lagi tu. Puan Belog suka har Jumaat tapi tidak seperti perasaan kalian. Huhuhuh...malas la sebab kita ni kerja gaji hari kalau tidak kerja maka tidak bergaji. Okeylah kita beralih pada tajuk utama berita..ops..

LANGSIR BERGERAK..Siapa pernah dengar dan pernah nampak langsir bergerak? Erm mesti ada yang berkerut dahinya kan. Tidak perlu susah payah fikir...meh PB hiburkan mata korang semua dengan beberapa ketul gambar yang Puan Belog google aje...KREDIT pada INCIK GOOGLE







Ha...cantik kan semua tudung-tudung tu. Tu namanya tudung Fareeda. Untunglah yang punya Tudung ni (Fareeda..agaknya la). Di mana-mana tudung dia dijual. PB suka sebenarnya tudung ni...tapi untuk memakainya bukan pilihan Puan Belog. PB suka tengok orang lain pakai tudung ni..cantik terletak dimuka. 

Tapi kalau PB yang pakai...terbayang macam langsir sedang berjalan ke sana ke mari. Banyak ropol-ropol dan kedut sana-sini. Lebih baik PB pakai shawl yang pusing-pusing berkali-kali tu. Betul..pernah PB chatting dengan seorang Sumandak (awek) di FB. Gara-gara PB suka tengok sumandak tu pakai tudung Fareeda ni PB mesej dan puji dia cantik...Dia kata cuba beli dan pakai akak pun mesti cantik... Katanya. Tapi PB ..jawab..hihhi kakak nda suka pakai sebab terbayang macam tu langsir saja ni muka. Apalagi kalau berjalan ke sana ke mari. Ketawa tu sumandak. 

Apapun..PB bukan kutuk tudung ni tidak cantik aaa. Cantik bah...Cuma PB sendiri tidak suka pakai..suka tengok orang pakai saja.

Okeylah...biar apa jenis gaya tudung kita pakai yang penting tujuan kita menutup aurat kan..Okey. Sekian dulu..dan wassalam.



Atau mungkin korang berminat dengan :




3 ulasan:

  1. hehehehe kelakar..olangsir bergerak,, tapi cantik kalau siapa tang pakai.. PB bila nak pakai

    BalasPadam
  2. Aku Penghibur ak.a acik= wohohohoho...akak klu pakai kompom la meriah tepi jalan...

    BalasPadam
  3. hahaa..ada gak ek mcm langsir bergerak..lucu bila fikir..tpi mcm betul kot.. ;p

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...