Agen Dropship GAMBIR SARAWAK diperlukan - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

25 Julai 2011

Agen Dropship GAMBIR SARAWAK diperlukan

Digambar menggunakan kamera henpon yang kurang canggih

Cepat..cepat..cepat...siapa berminat untuk jadi agen dropship GAMBIR SARAWAK sila emelkan ke gambirsarawak@yahoo.com 

Ekekekekek..gurau aje la...mana ada semua tu. Alamat emel tu pun bukan wujud. Ngahahaha..sila jangan hantar ke alamat emel tu erk..sebab mesti korang dapat balasan FAILURE DELIVERED.

Terasa mahu buat entri gambir sarawak sebenarnya. Ada kawan mengagih-agihkan benda ni tadi. Ha...tu yang kat gambar tu la semua yang aku dapat. Banyak kan... kawan seorang tu tanya "apasal banyak betul kau minta?"  Aku jawab " aku bukan minta...kena bagi ambik saja la...lagipun mau guna ni malam..." Terus kawan lelaki aku tu tergelak besar. Hakakakkaka...sewel...apasal asal sebut gambir sarawak mesti fikiran orang berkaitan hubungan kelamin?hehehhehe...Ha, bebudak bawah umur yang belum akil baligh  atau sudah akil baligh pun tok sah la ngetest benda ni. Yang bebudak sekolah yang suka bersosial tu lagi...jangan ngengada cari benda ni..(tapikan asal kena larang mesti dorang suka buat...)

Akhir kata...kalau datang ke Negeri Sarawak, jangan lupa membeli Gambir Sarawak...(pantun 2 kerat khas untuk gambir sarawak)

Sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...