Try Test Windows Live Writer - Belog Kak Gojes

Latest

PERSONAL/LIFESTYLE/FOOD/ENTERTAINMENT/TIPS/NOVEL

BANNER 728X90

10 Ogos 2010

Try Test Windows Live Writer

WLW…Pernah dengar ker? Windows Live Writer nama penuhnya. ohoho…hari ini aku cuba menggunakan benda ni. Konon-konon mahu tahu apa sangatlah yang dikatakan bagus sangat gunakan benda ini.

Blogger-blogger otai ada yang suggestkan untuk gunakan benda ini. Sesuai untuk mereka yang ada belog macam aku, dan kamu di luar sana…

Ya, masa memula guna benda ini payah sangat la tapi aku malas nak bertanya…jadinya aku buat apa-apa yang patut dan aku sudah pandai sikit.Nah kan belajar sendiri bikin sakit otak ooo.Siapa suruh malas bertanya...tapi bila sudah dapat “oh..rupanya ini macam ka…patut la tadi aku buat tidak boleh..” <---ini ayat aku bila balik-balik buka tidak berjaya dan akhirnya berjaya juga setelah empat lima kali masuk toilet buang air kecik…ekekekek. Usaha tangga kejayaan…biarpun malas bertanya…

Psssssssssssssttttt…lepas ini nampaknya mudah aje la aku mahu draf entri baru..kan…tahniah buat diri sendiri…apalagi jom la guna kan WLW beramai-ramai…

Pengajarannya di sini: sila jangan berlagak pandai kalau memang tahu tidak pandai..hahahah…kan sakit otak

7 ulasan:

  1. nak tnye..klu kite letak pic kt draft skli kan gune wlw tu..die leh tak post? ke kite leh tulis je gune wlw?
    ehehehe slmt berpose

    BalasPadam
  2. bez gak kan guna nih..huhu

    BalasPadam
  3. cik bucken:bleh..kmpom bleh..

    BalasPadam
  4. x penah dengor pun aper itu WLW...maklumla kan ai nie buta IT...huhuhu...cedih2

    BalasPadam
  5. cik ieyza: saya pun sama,tak berapa celik IT lagi agaknya

    BalasPadam
  6. nuraarin....hahaha...samalaaa kiter niee

    BalasPadam

sila beri respon dgn n3 ini, agar saya rasa dihargai
tenkiu atas kritikan+komen korank...